Портрет, шарж, репродукция картин на заказ
(093) 745-25-45 (+Viber)
zakaz@artzakaz.com.ua
  • 0

Категорії

Реквізити
Найменування отримувача:

ФОП Білюк Олександр Володимирович
Код одержувача: 3081017292
Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту
IBAN: UA793052990000026009005029284
Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»



Оплата
Після погодження та підтвердження замовлення нашим менеджером для отримання товару з нашого магазину, якщо він є в наявності, необхідно сплатити його повну вартість.
Роботи на замовлення, ми працюємо по передоплаті, розмір передоплати становить 70-100% від загальної вартості.
Оплата при самовивезенні:
Ви можете сплатити за готівку при самостійному відвідуванні нашої майстерні.
 
Банківський переказ:
Ви можете сплатити товар, переказом на банківську картку ПриватБанку або через систему "Приват24", або через термінал самообслуговування. Термінали ПриватБанку – 0,5% комісія. http://maps.privatbank.ua/
Оплата через пошту :
Також існує переказ грошей у компанії "Нова пошта". «Податковий платіж» - Ви можете сплатити залишок коштів за картину, після отримання у будь-якому відділенні компанії "Нова пошта".
Міжнародний грошовий переказ:
Якщо ви хочете придбати картини в Україні, але знаходитеся за межами України, ви можете сплатити за допомогою таких систем міжнародних грошових переказів як:
"WesternUnion" "MoneyGram" Так само на рахунок ФОП



Умови доставки
Шановні клієнти! Після оформлення замовлення ми зв'яжемося з Вами для підтвердження замовлення та вибору найбільш підходящих для Вас способів оплати та доставки. Доставку посилки оплачує покупець.

Доставка замовлення по Україні
здійснюється транспортними компаніями Нова Пошта, Автолюкс та Укрпоштою. Вартість послуги залежить від обраного вами способу доставки та оплати.
 
Нова Пошта (доставка післяплатою) . Після оформлення та погодження замовлення він відправляється на той склад у Вашому місті, яке Ви вкажете у заявці. Адреси філій тут . Термін доставки 1-3 дні в залежності від регіону. Після отримання смс-повідомлення від транспортної компанії Вам необхідно прийти за замовленням з номером декларації, отриманим від нас заздалегідь, паспортом, та на місці оплатити вартість замовлення та доставки.
 
Укрпошта (доставка післяплатою). Після оформлення та погодження замовлення Вам надсилається посилка поштою. Термін доставки 3-7 днів. Після отримання квитанції про прибуття посилки, Вам необхідно прийти до Вашого поштового відділення з паспортом та оплатити вартість замовлення та доставки.
Нова пошта (доставка "з рук до рук"). Доставка здійснюється тільки після оплати замовлення в повному обсязі (див. сторінку "Оплата"). Після підтвердження оплати замовлення надсилається за вказаною адресою, перед поставкою з Вами зв'язується кур'єр. Терміни поставки – 1-3 робочі дні. Вартість доставки одержувач оплачує при отриманні замовлення.
Укрпошта+пошта Вашої країни. Після оплати замовлення та вартості доставки, ми надсилаємо Вам посилку. На Вашу пошту ми надсилаємо фото чека Укрпошти, на якому є код для відстеження посилки онлайн.


Умови доставки та оплати категорії картини за номерамиОплата післяплатою

  • Оплата відбувається за фактом доставленого товару на відділення «Нової пошти»
  • Клієнт не вносить передоплату.
  • Зворотню доставку оплачує клієнт (20 грн + 2% від вартості замовлення).
  • При надсиланні замовлень Новою Поштою діє автоматично послуга "Автоповернення".
    Послуга передбачає автоматичне повернення відправлення, яке зберігалося у відділенні компанії протягом 5-ти робочих днів відділення (крім неділі, неробочих та святкових днів), та не було забрано Одержувачем.
  • Якщо потрібно продовжити термін зберігання більш ніж на 5 робочих днів, прохання це вказувати при оформленні замовлення.
Visa/MasterCard
  • Оплата здійснюється одразу після оформлення замовлення. Після натискання кнопки «Оформити замовлення» Вас перенаправить на сторінку, де Ви зможете одразу оплатити онлайн банківською карткою Visa та MasterCard
  • Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.




Доставка по Україні
  • При оформленні замовлення на нашому сайті доставка здійснюється через перевізника «Нова Пошта». Доставка замовлень на торгові точки для самовивезення не здійснюється!
  • Надсилання посилок здійснюється наступного дня після підтвердження замовлення з понеділка по п'ятницю, з 16:30 до 17:30, а в суботу до 11:00
  • Термін доставки 1-2 дні до обласних центрів, до 5 днів до районних центрів.
  • Існує можливість оформити доставку кур'єром Нової Пошти за вказаною Вами адресою. Вартість адресної доставки буде вищою за вартість доставки на відділення Нової Пошти на 20 грн.
 
Вартість доставки
  • Доставку грошей назад оплачує клієнт.
  • Після відправлення замовлення на номер телефону буде висланий номер ТТН.

Повернення товару
ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ/ЗАМІНА ТОВАРУ МОЖЛИВИЙ ЯКЩО ЩЕ НЕ ПРОЙШЛО 14ТИ РОБОЧИХ ДНІВ З ДНЯ ПОКУПКИ!
ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ЗАВЖДИ ПЕРЕВІРЮЙТЕ ЙОГО НА НАЯВНІСТЬ ПОШКОДЖЕНЬ АБО ШЛЮБИ, А ТАК Ж КОМПЛЕКТАЦІЮ!
Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови , що товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
 
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються протягом семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника та номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій штрих-код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.
Вам буде відмовлено у заміні товару або повернення грошей, якщо:
товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
- при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розкриття) або порушено інші умови гарантійного обслуговування; - відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця;3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації; ) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам щодо використання товару - дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Повернення та заміна товарів відправлених у різні міста України провадиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, у тому числі «Нова Пошта».
Зворотне відправлення грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає він зобов'язання видати вантаж лише після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переказується відправнику. Ця сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв'язатися із продавцем, обговорити умови відправлення та визначити ім'я одержувача вантажу.
Якщо ж причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання бере на себе магазин. платежем) здійснює покупець.
 

 
Избранное (1)