Повернення товару
ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ/ЗАМІНА ТОВАРУ МОЖЛИВИЙ ЯКЩО ЩЕ НЕ ПРОЙШЛО 14ТИ РОБОЧИХ ДНІВ З ДНЯ ПОКУПКИ!
ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ЗАВЖДИ ПЕРЕВІРЮЙТЕ ЙОГО НА НАЯВНІСТЬ ПОШКОДЖЕНЬ АБО ШЛЮБИ, А ТАК Ж КОМПЛЕКТАЦІЮ!
Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови , що товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються протягом семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника та номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій штрих-код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.
Вам буде відмовлено у заміні товару або повернення грошей, якщо:
товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
- при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розкриття) або порушено інші умови гарантійного обслуговування; - відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця;3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації; ) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам щодо використання товару - дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Повернення та заміна товарів відправлених у різні міста України провадиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, у тому числі «Нова Пошта».
Зворотне відправлення грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає він зобов'язання видати вантаж лише після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переказується відправнику. Ця сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв'язатися із продавцем, обговорити умови відправлення та визначити ім'я одержувача вантажу.
Якщо ж причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання бере на себе магазин. платежем) здійснює покупець.
Майстерня, інтернет магазин оригінальних подарунків artzakaz.com.ua, зможемо доставити у: Київ, Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Маріуполь, Вінниця, Макіївка, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Житомир, Суми, Хмельницький, Горлівка, Рівне, Кіровоград, Дніпродзержинськ, Чернівці, Кременчук, Івано-Франківськ, Тернопіль, Біла Церква, Луцьк, Краматорськ, Мелітополь, Нікополь, Кам'янське.